Η παραγγελία σας

E-MAILS ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα σας ενημερώνει για την κατάσταση της παραγγελίας σας. Για να συνεχίσετε να λαμβάνετε τα ηλεκτρονικά μηνύματα μας θα πρέπει να εξαιρέσετε το e-mail από τη λίστα spam ή να το προσθέσετε στη λίστα επαφών σας. Κρατήστε τα σχετικά e-mails ώστε να μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτά σε περίπτωση που χρειαστεί. Παρακάτω μερικά παραδείγματα με πιθανά e-mails που μπορεί να λάβετε:

  • Επιβεβαίωση παραγγελίας: Αυτό το e-mail επιβεβαιώνει ότι έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Περιλαμβάνει τον αριθμό παραγγελίας, τα είδη που επιλέξατε καθώς και τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής.
  • Επιβεβαίωση αποστολής: Αυτό το e-mail επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας (ή μέρος αυτής) έχει αναχωρήσει από τις αποθήκες μας. Συμπεριλαμβάνεται το link για την παρακολούθηση της πορείας της παραγγελίας σας. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την περιοχή παράδοσης.
  • Ακύρωση παραγγελίας: Αυτό το e-mail επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί. Μπορεί να λάβετε αυτό το e-mail εάν έχετε ζητήσει εσείς οι ίδιοι να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εάν το περιεχόμενο της παραγγελίας σας έχει εξαντληθεί ή δεν είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε σε αποστολή της παραγγελίας σας για οποιοδήποτε λόγο.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ελέγξετε πολύ εύκολα την κατάσταση της παραγγελίας σας:

  • Ελέγξτε τα e-mails σας: Είναι υποχρεωτικό να εισάγετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ώστε να λαμβάνετε e-mails σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα e-mails που ενδέχεται να λαμβάνετε κάντε κλικ ΕΔΩ
  • Επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα: Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας επιλέγοντας το πεδίο «Ο λογαριασμός μου» εάν είστε εγγεγραμμένοι πελάτες ή κάντε κλικ ΕΔΩ εάν προχωρήσατε σε ολοκλήρωση της παραγγελίας σαν επισκέπτης. Αυτός είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να βρείτε τις πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας.

    Όταν θα κάνετε κλικ στο πεδίο «Ο λογαριασμός μου», θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε με το e-mail σας και τον κωδικό χρήστη. Όταν θα συνδεθείτε, το ιστορικό των παραγγελιών σας θα είναι διαθέσιμο με πληροφορίες σχετικά με τη τρέχουσα αλλά και με παλαιότερες παραγγελίες σας.
  • Επικοινωνήστε μαζί μας: Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία σας, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας τηλεφωνικά στο 211 1764709 ,μέσω e-mail στο cs.gr@ck.com ή συμπληρώνοντας τη Φόρμα Επικοινωνίας που θα βρείτε πατώντας ΕΔΩ.

ΟΡΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Στο πεδίο «Ο λογαριασμός μου» μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, η οποία θα είναι μια από τις παρακάτω:

  • ΕΚΚΡΕΜΕΙ: η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί και θα επεξεργαστεί το συντομότερο δυνατόν.
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: η παραγγελία σας είναι υπό επεξεργασία από την αποθήκη μας.
  • ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ: η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στη διεύθυνση αποστολής που επιλέξατε.
  • ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ: η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι παραγγελίες ή μέρος αυτών μπορεί να ακυρωθούν από το σύστημά μας για πολλούς λόγους. Πιθανοί λόγοι μπορεί να είναι οι παρακάτω:

  • Μη διαθέσιμο(α) προϊόν(τα)
  • Μη δυνατή επεξεργασία των πληροφοριών πληρωμής
  • Ύπαρξη διπλής παραγγελίας

Εάν η παραγγελία σας ακυρωθεί, θα λάβετε ένα σχετικό e-mail. Δε θα χρεωθείτε για προϊόντα που έχουν ακυρωθεί. Εάν η ακύρωση γίνει μεταγενέστερα της πληρωμής λόγω έλλειψης αποθέματος θα πραγματοποιηθεί επιστροφή του ποσού με το ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά. Από τη στιγμή που μια παραγγελία ακυρωθεί, θα πρέπει να καταχωρηθεί εκ νέου στην ιστοσελίδα μας. Εάν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε είδη παρόμοια με αυτά που είναι μη διαθέσιμα, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

Για να συνεχίσετε να λαμβάνετε τα ηλεκτρονικά μηνύματα μας θα πρέπει να εξαιρέσετε το e-mail από τη λίστα spam ή να το προσθέσετε στη λίστα επαφών σας.

Δε μπορούμε να επέμβουμε στην παραγγελία σας (προϊόν, μέγεθος, χρώμα ή διευθύνσεις) από τη στιγμή που έχει καταχωρηθεί.

Αφού παραλάβετε την παραγγελία σας μπορείτε να επιστρέψετε τυχόν ανεπιθύμητα προϊόντα ακολουθώντας τις οδηγίες επιστροφής.

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ

Οι αγορές στο www.calvinklein.gr είναι απλές και γρήγορες.

  1. Περιηγηθείτε στο e-shop μας ή αναζητήστε τα αγαπημένα σας προϊόντα με την ονομασία ή τον κωδικό τους χρησιμοποιώντας το πεδίο αναζήτησης.
  2. Μόλις βρείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και επιλέξετε μέγεθος και χρώμα, απλά προσθέστε τα στο καλάθι αγορών.
  3. Όταν είστε έτοιμοι, απλά πατήστε το πεδίο «προχωρήστε στην αγορά» για να την καταχωρήσετε. Εάν έχετε κωδικό προσφοράς μπορείτε να τον προσθέσετε στο αντίστοιχο πεδίο που βρίσκεται στη σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας. Μπορείτε να επιλέξετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως εγγεγραμμένος χρήστης (ένα έχετε ήδη λογαριασμό ή επιθυμείτε να δημιουργήσετε νέο) είτε ως επισκέπτης (στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να καταχωρήσετε όλα σας τα στοιχεία)
  4. Επιλέξτε τη μέθοδο παράδοσης και καταχωρήστε τη διεύθυνση αποστολής.
  5. Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής και συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
  6. Τέλος, ελέγξτε όλα τα στοιχεία σας και ολοκληρώστε την παραγγελία σας, Θα δείτε στην οθόνη μια επιβεβαίωση της παραγγελίας που μόλις καταχωρήσατε. Σύντομα θα λάβετε και σχετικό e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Τα είδη που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας θα παραμείνουν διαθέσιμα μέχρι να τα αγοράσετε, να τα αφαιρέσετε από το καλάθι σας ή να εξαντληθούν.

Οι επιλογές σας στο καλάθι αγορών είναι οι εξής:

  • Ελέγξτε την παραγγελία σας. Ελέγξτε τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας προτού προχωρήσετε με ασφάλεια στην ολοκλήρωσή της.
  • Ενημέρωση ποσότητας τεμαχίων. Εάν επιθυμείτε να ενημερώσετε την ποσότητα σε οποιοδήποτε προϊόν που υπάρχει στο καλάθι σας προχωρήστε στην επιλογή "Προβολή & Επεξεργασία Καλαθιού" και στη συνέχεια "Επεξεργασία", επιλέξτε την επιθυμητή ποσότητα δίπλα από το προϊόν και επιλέξτε «Αποθήκευση».
  • Αφαιρέστε ένα προϊόν από το καλάθι. Επιλέξτε το προϊόν και πατήστε «Αφαίρεση» ή αλλάξτε την ποσότητα σε μηδενική και πατήστε «Αποθήκευση».
  • Συνέχεια αγορών. Εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας μετά την προβολή του καλαθιού σας, πατήστε το σχετικό βελάκι για να επανέλθετε στην προηγούμενη σελίδα ή επιλέξτε από το μενού στο επάνω μέρος της σελίδας. Τα προϊόντα στο καλάθι σας θα παραμείνουν μέχρι να τα αγοράσετε, να τα αφαιρέσετε ή να εξαντληθούν. Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να γυρίσετε στο καλάθι σας επιλέγοντας "Προβολή & Επεξεργασία Καλαθιού" .
  • Προχωρήστε σε ασφαλή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Όταν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε σε αγορά των προϊόντων, πατήστε «Προχωρήστε στην αγορά». Η διαδικασία αυτή είναι γρήγορη, εύκολη και ασφαλής. 

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας είναι διαθέσιμα για πώληση και έτοιμα για αποστολή.

Οι παραγγελίες επεξεργάζονται όσο το δυνατόν συντομότερα από την ώρα της καταχώρησής τους. Τα προϊόντα αποστέλλονται μόλις υπάρχουν σε απόθεμα, η πληρωμή εγκριθεί και επαληθευτούν η διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής.