Αποστολές

ΧΡΟΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παραδώσουμε το δέμα σας το συντομότερο δυνατόν. Στον παρακάτω πίνακα θα δείτε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο, τον χρόνο παράδοσης καθώς και το κόστος της:

  Χρόνος Παράδοσης (Εργάσιμες Ημέρες) Κόστος Παράδοσης
EasyMail Αττική: 1-2 ημέρες
Χερσαίοι Προορισμοί: 1-2 ημέρες
Νησιωτικοί Προορισμοί: 1-3 ημέρες
Δυσπρόσιτες Περιοχές: 2-5 ημέρες
€3,50 (Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 50€)
Box Now Αττική - Θεσσαλονίκη: 1-2 ημέρες ΔΩΡΕΑΝ 
Click & Collect 1-3 ημέρες ΔΩΡΕΑΝ

Παραγγελίες που πραγματοποιούνται κατά τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες δρομολογούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε εορταστικές ή εκπτωτικές περιόδους ενδέχεται να υπάρχει μικρή καθυστέρηση.

Η παραγγελία σας δεν μπορεί να τροποποιηθεί (προϊόν, μέγεθος, χρώμα) από την στιγμή που έχει ήδη καταχωρηθεί στο σύστημά μας.

ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Παραδόσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Προσπαθούμε πάντα να παραδίδουμε γρήγορα και με ασφάλεια τις παραγγελίες σας.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ


Έχετε την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από κάποιο από τα καταστήματα μας Calvin Klein.


Επιλέξτε, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, ένα από καταστήματα Calvin Klein που επιθυμείτε να επισκεφτείτε για να παραλάβετε το δέμα σας.
Η παράδοση είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η παραγγελία σας θα αποσταλεί στο κατάστημα της επιλογής σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών. Θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό e-mail όταν το δέμα σας φτάσει στον προορισμό και είναι έτοιμο για παραλαβή. Σε εορταστικές ή εκπτωτικές περιόδους ενδέχεται να υπάρχει μικρή καθυστέρηση.


Για να παραλάβετε από το κατάστημα το δέμα της ηλεκτρονικής σας παραγγελία θα πρέπει να επιδείξετε το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας καθώς και κάποιο έγκυρο έγγραφο αναγνώρισης της ταυτότητας σας.


Το δέμα σας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας 5 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που σας σταλεί το επιβεβαιωτικό e-mail παραλαβής. Αν δεν καταφέρετε να το παραλάβετε εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος, η παραγγελία σας θα πρέπει να ακυρωθεί & τα προϊόντα που είχατε επιλέξει θα αποδεσμευτούν.

Μπορείτε να δείτε εδώ το δίκτυο των καταστημάτων μας που προσφέρει την υπηρεσία Click & Collect.

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΕΝΑ BOX NOW LOCKER

Έχετε την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από κάποιο Box Now locker επιλέγοντας αυτό που σας εξυπηρετεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Όταν το δέμα σας φτάσει στο locker, θα λάβετε στο κινητό σας τηλέφωνο ενημερωτικό μήνυμα με τον 6ψήφιο κωδικό που ανοίγει τη θυρίδα του δέματος.

Πληκτρολογώντας στο αυτόματο μηχάνημα παραλαβής τον κωδικό που λάβατε η πόρτα της θυρίδας ανοίγει για να παραλάβετε το δέμα.

Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας επιθυμείτε 24/7. Το δέμα θα παραμείνει στη θυρίδα για 48 ώρες με δυνατότητα παράτασης για ακόμα 48 ώρες.

Αναλυτικές πληροφορίες για την υπηρεσία μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ενημερώνεστε συνεχώς για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω της σελίδας «Ο Λογαριασμός μου». Αν έχετε επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα, θα λάβετε σχετικό e-mail που θα σας ενημερώνει για την άφιξη του δέματός σας στον κατάστημα που έχετε επιλέξει.

Αν έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας από ένα Box Now Locker, με την άφιξη του δέματος στο locker, θα λάβετε στο κινητό σας τηλέφωνο ενημερωτικό μήνυμα με τον 6ψήφιο κωδικό που ανοίγει τη θυρίδα.

Μόλις η παραγγελία σας αναχωρήσει από τις εγκαταστάσεις μας, θα σας σταλεί σχετικό e-mail. Έτσι θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας όποια στιγμή επιθυμείτε.

Μπορείτε επίσης να ενημερώνεστε για την παραγγελία σας εισάγοντας ΕΔΩ τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που χρειάζεστε οποιαδήποτε βοήθεια παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211 1764709 ,μέσω email στο cs.gr@ck.com ή συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας πατώντας ΕΔΩ. Είμαστε πάντα έτοιμοι και πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουμε.

 

ΖΗΜΙΕΣ

Εκτενείς ποιοτικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται σε όλα τα προϊόντα μας. Εάν, παρόλα αυτά, το δέμα που λάβετε έχει υποστεί ζημιά, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί ελέγξτε τη συσκευασία και το περιεχόμενο της για τυχόν ζημιές που ενδεχομένως σημειώθηκαν κατά την αποστολή.

Εάν η ζημιά/φθορά είναι σημαντική παρακαλώ ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

  • Εάν η ζημιά είναι ήσσονος σημασίας, παρακαλώ δεχτείτε το δέμα και υπογράψτε στην απόδειξη παράδοσης σημειώνοντας τη ζημιά.
  • Εάν το δέμα φαίνεται σοβαρά κατεστραμμένο, μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή της παραγγελίας σας. Στη περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Όταν επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών παρακαλούμε να δώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και τον αριθμό αποστολής.

Η παραγγελία σας θα ακυρωθεί ώστε να μπορείτε να πραγματοποιήσετε νέα. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα ή Paypal ως τρόπο πληρωμής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό της παραγγελίας σας μόλις το δέμα επιστρέψει στις εγκαταστάσεις μας.

Εάν παρατηρήσετε ζημιά/φθορά μετά την παραλαβή σε κάποιο από τα είδη μπορείτε να προχωρήσετε άμεσα σε επιστροφή. Θα χρειαστεί να συμπληρώστε την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής που βρίσκεται μέσα στο δέμα σας, το είδος που επιστρέφεται και την αιτία επιστροφής. Συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής στο δέμα που προορίζεται προς επιστροφή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με επιστροφές προϊόντων παρακαλώ πατήστε ΕΔΩ.