Σχετικά με την επισκευή ή το service των ρολογιών Calvin Klein παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία CHRONOSERVICE στα παρακάτω στοιχεία:
Τηλέφωνο: 210 3238250 - email: chronoteam@chronoteam.gr
Πανεπιστημίου 39, 105 64 - Αθήνα
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 211 1764709, μέσω e-mail στο ck.support@sarkk.gr, ή συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ για οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια.Όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας είναι διαθέσιμα για πώληση και έτοιμα για αποστολή.
Οι παραγγελίες επεξεργάζονται όσο το δυνατόν συντομότερα από την ώρα της καταχώρησής τους. Τα προϊόντα αποστέλλονται μόλις υπάρχουν σε απόθεμα, η πληρωμή εγκριθεί και επαληθευτούν η διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. εορταστικές/περιόδους εκπτώσεων) ενδέχεται να υπάρξουν αστοχίες στη διαθεσιμότητα λόγω ταυτόχρονων παραγγελιών. Δεν θα χρεωθείτε για προϊόντα που δεν μπορούν να αποσταλούν. Γίνεται τακτική ενημέρωση διαθεσιμότητας και συλλογής προϊόντων, όμως σπάνια μπορεί να παρουσιαστούν αποτυχίες.
Δυστυχώς, όπως συμβαίνει σε πολλά δημοφιλή brands, τα σχέδιά μας είναι εύκολο να εκτεθούν σε άτομα που μπορεί να κατασκευάσουν και να πουλήσουν μη αυθεντικά προϊόντα. Σκοπός τους είναι να εξαπατήσουν τους πελάτες και να επωφεληθούν από την επιτυχία του brand μας.
Ορισμένες εκθέσεις τόνισαν ότι τα κέρδη που μπορούν να προκύψουν από την πώληση μη αυθεντικών προϊόντων χρησιμοποιούνται για τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας και του οργανωμένου εγκλήματος. Επιπλέον, υπάρχει συχνά σημαντικό ανθρώπινο κόστος, καθώς η παραχάραξη συνδέεται συχνά με την παιδική εργασία και τη σύγχρονη δουλεία.
Προκειμένου να καταπολεμηθεί αυτό το παράνομο εμπόριο μη αυθεντικών προϊόντων και να προστατευθούν οι καταναλωτές, δημιουργήσαμε παγκοσμίως μια ειδική ομάδα προστασίας του brand μας αποτελούμενη από δικηγόρους και ειδικούς κατά της παραποίησης / απομίμησης, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την καταπολέμηση της παραγωγής, προμήθειας και πώλησης μη αυθεντικών προϊόντων Calvin Klein. Η ομάδα μας συνεργάζεται στενά με τα τελωνεία και τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου για να διακόψει και να εξαλείψει την πώληση προϊόντων απομίμησης τόσο σε απευθείας σύνδεση όσο και σε αγορές σε περισσότερες από 100 χώρες.
Τα είδη που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας θα παραμείνουν διαθέσιμα μέχρι να τα αγοράσετε, να τα αφαιρέσετε από το καλάθι σας ή να εξαντληθούν.
Οι επιλογές σας στο καλάθι αγορών είναι οι εξής:Εκτενείς ποιοτικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται σε όλα τα προϊόντα μας. Εάν, παρόλα αυτά, το δέμα που λάβετε έχει υποστεί ζημιά, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί ελέγξτε τη συσκευασία και το περιεχόμενο της για τυχόν ζημιές που ενδεχομένως σημειώθηκαν κατά την αποστολή.
Εάν η ζημιά/φθορά είναι σημαντική παρακαλούμε ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:
Εάν η ζημιά είναι ήσσονος σημασίας, παρακαλούμε δεχτείτε το δέμα και υπογράψτε στην απόδειξη παράδοσης σημειώνοντας τη ζημιά.
Εάν το δέμα φαίνεται σοβαρά κατεστραμμένο, μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή της παραγγελίας σας. Στη περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Όταν επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών παρακαλούμε να δώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και τον αριθμό αποστολής.
Η παραγγελία σας θα ακυρωθεί ώστε να μπορείτε να πραγματοποιήσετε νέα. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα ή Paypal ως τρόπο πληρωμής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό της παραγγελίας σας μόλις το δέμα επιστρέψει στις εγκαταστάσεις μας.
Εάν παρατηρήσετε ζημιά/φθορά μετά την παραλαβή σε κάποιο από τα είδη μπορείτε να προχωρήσετε άμεσα σε επιστροφή. Θα χρειαστεί να συμπληρώστε την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής που βρίσκεται μέσα στο δέμα σας, το είδος που επιστρέφεται και την αιτία επιστροφής. Συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής στο δέμα που προορίζεται προς επιστροφή. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με επιστροφές προϊόντων παρακαλώ πατήστε εδώ.
Είμαστε διαθέσιμοι Δευτέρα – Σάββατο: 9 π.μ. – 9 μ.μ.